سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم خدمات دامپزشکی با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی در اردبیل

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از تداوم خدمات دامپزشکی در سطح روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهلول تکلوی، مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: بنابر مصوبات ملی و استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خدمات دامپزشکی جزء مشاغل سطح یک و ضروری و مجاز به فعالیت طبقه بندی شده و کلیه کلینیک ها، مراکز مایه کوبی، داروخانه ها، آزمایشگاهها، مراکز پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در ایام محدودیت‌های کرونایی فعال بوده و مشغول خدمات رسانی هستند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۸۲ داروخانه، ۵ باب آزمایشگاه، ۱۵ درمانگاه عمومی، ۵۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، ۳۱ مرکز مایه کوبی و ۱۲ شرکت پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در سطح استان فعالیت می‌کنند افزود: فعالیت تمامی این مراکز با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت کامل مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا انجام می‌شود.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با تاکید براینکه کلیه اقدامات لازم در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مقابله با بیماری کووید ۱۹ در سطح ادارات دامپزشکی و خانه‌های بهداشت دام و مراکز خدمات رسانی دامپزشکی انجام شده است از نصب بنر‌های اطلاع رسانی، الزام کارکنان و مراجعین ادارات به استفاده اجباری از ماسک در اداره و انجام امورات اداری و نصب و تعبیه جایگاه‌های مناسب ضدعفونی در مبادی ورودی و خروجی و درج توصیه‌های بهداشتی کارشناسان سلامت در راستای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در سربرگ مکاتبات اداری در استان خبر داد.

تکلوی گفت: حدود ۳/۲ کارکنان این اداره کل در حال دور کاری بوده و در ایام تعطیل کارکنانی که ضرورت حضور آن‌ها در اداره وجود دارد در محل کار حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.