سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پسماندهای خانگی بیماران کرونایی چگونه دفع می‌شوند؟

سرپرست اداره نظارت بر خدمات شهری مهاباد گفت: پس ماند‌های کرونایی با خودروی ویژه جمع آوری و سپس عایق بندی شده و با استفاده از یک پروتکل بهداشتی خاص با خاک و آهک دفن می‌شوند.

شیخ آقایی سرپرست اداره نظارت بر خدمات شهری مهاباد با اشاره به اینکه خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند برای انتقال پسماند‌های کرونایی می‌توانند با ۱۳۷ تماس بگیرند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: این پسماند‌های کرونایی با خودوی ویژه‌ای که جهت حمل و انتقال پسماند‌های کرونایی در نظر گرفته شده است در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام شده و اقدام به جمع آوری این پسماند‌ها می‌کند.

شیخ آقایی افزود: پسماند‌های کرونایی با استفاده از یک پروتکل بهداشتی خاص با خاک و آهک دفن می‌شوند.

او ادامه داد: خدمات شهری با هدف تمیزی و تنظیف شهری به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر حضور فعال داشته و هیچ وقت تعطیل نیست.

سرپرست اداره نظارت بر خدمات شهری مهاباد تصریح کرد: پاکبانان در کنار کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس هستند، ولی هیچ وقت نامی از ایشان برده نمی‌شود، در صورتی که بدون اندکی ادعا همچنان به تمیزی و نظافت شهر مشغول هستند.

شیخ آقایی گفت: پاکبانان با نظارت‌های مستمر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مسائل ایمنی را رعایت می‌کنند، اما شهروندان نیز باید با رعایت سرعت مجاز در رانندگی و جلوگیری از ریخته شدن زباله‌ها در خیابان‌ها در حفظ امنیت جان پاکبانان سهیم باشند و به وظیفه شهروندی خود عمل کنند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.