سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف در تربت جام

رئیس ادره صمت تربت جام گفت: بی توجهی عده‌ای اندک از صاحبان صنوف غیر ضرور و گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مصوبات و فعالیت در ساعات مختلف باعث پلمپ ۴۶ واحد صنفی متخلف شد.

توکلی راد رئیس ادره صمت تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بازگشایی واحد‌ها بصورت نیمه باز و پذیرش مشتری و یا فروش کالا در بیرون مغازه و بصورت دستفروشی در معابر عمومی و ایجاد سد معبر و ترافیک در عبور و مرور عابران تخلف از مصوبات ستاد مقابله با کرونا است.

او افزود: با توجه به حضور میدانی فرماندار به همراه اعضای ستاد مدیریت مقابله با کرونا ودستگاه قضایی و مشاهده این نابسامانی و دستور برخورد با متخلفین و جمع آوری کالا‌های ایشان توسط شهرداری انجام شد.

رئیس ادره صمت تربت جام ادامه داد: بنا به دستورفرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا و هماهنگی ایجاد شده بین تمام دستگاه‌های ناظر و دخیل دراین امر مقرر گردید کلیه روسای اتحادیه‌ها شخصاً و بصورت میدانی ضمن دعوت مجدد و ابلاغ مصوبات بر رعایت الزامات متذکر و اهتمام کنند.

توکلی راد بیان کرد: مهم‌تر اینکه از این پس وفق قانون هیچ متصدی واحد صنفی اجازه ندارد کالا‌های خود را در بیرون واحد صنفی عرضه یا به نمایش گذارد و واحد اجرائیات شهرداری و نیروی انتظامی مکلف شدند بدون هیچ تذکری نسبت به جمع آوری کالای بیرون مغازه اقدام کند و مسئولیت عواقب ناشی از بروز این اقدامات متوجه روسای اتحادیه‌های صنفی می‌باشد.

او تصریح کرد: حسب دستور صادر اداره صمت و دیگر دستگاه‌های ناظر دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی موظف خواهند بود گزارش عملکرد شخص رئیس اتحادیه رابه مراجع ذیربط از جمله فرمانداری و دادستانی شهرستان گزارش کنند.

انتهای پیام//ز.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.