سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های راکد سرمایه گذاری در شهرستان کوثر از رکود خارج می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت:برنامه ریزی‌های لازم برای خروج طرح‌های راکد سرمایه گذاری شهرستان کوثر از رکود اقدام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: با توجه به تفویض اختیارات صورت گرفته به شهرستان و در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان کوثر، طرح‌های راکد را دوباره فعال و از رکود خارج خواهیم کرد.

او با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی راکد بودن طرح‌ها بروکراسی اداری و مراجعه به مرکز استان بود، افزود: از این به بعد قسمت عمده‌ای از روند اداری سرمایه‌گذارای در شهرستان صورت می‌گیرد و بدین ترتیب یکی از موانع اصلی برای پیگیری سرمایه‌گذاری و رکود طرح‌ها از میان برداشته خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر افزود: سایر موانع احتمالی نیز با مساعدت مسئولان ارشد شهرستان و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برطرف خواهد شد تا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان رونق گیرد.

شهبازی با بیان اینکه شهرستان کوثر یکی از مناطق مستعد برای سرمایه‌گذاری در استان است، ادامه داد: واقع شدن در مسیر پرتردد و گردشگری سرچم-اردبیل، باغات میوه هیوا (به)، آثار تاریخی متعدد، آبگرم معدنی، داش حامامی، دریاچه سد گیوی و سایر ظرفیت‌ها از جمله جاذبه‌های گردشگری شهرستان است که آن را مستعد سرمایه‌گذاری کرده است.

او با اشاره به برخی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان کوثر همچون هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری و پذیرایی بین‌راهی، زیپ‌لاین و ... اضافه کرد: این اداره با تمام توان در خدمت سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.