رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: طی شش ماهه نخست امسال مشکلات ۲۴ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در استان استان اردبیل رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دوازدهمین جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری تولید و اشتغال استان اردبیل گفت: در طول سال جدید به مشکلات ۲۴ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری رسیدگی شده و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان صادر گردیده است.

او در خصوص جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه گذاری افزود: در این جلسه به سه پرونده مهم در حوزه گردشگری، تفریحی و تولیدی رسیدگی شد که پرونده اول مربوط به طرح گردشگری و آب درمانی واقع در لاهرود و پرونده دوم مربوط به پیست اسکی اندبیل خلخال و پرونده سوم مربوط به طرح فرآورده‌های دامی و لبنی در شهرستان پارس‌آباد بود که مشکلات آنان با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های متولی بررسی گردیده و مساعدت‌ها و همکاری‌های قانونی نسبت به حل مشکلات آنان انجام گرفت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: دستگاه قضایی استان به صورت جدی و عمل گرایانه به بحث تولید و اشتغال ورود پیدا کرده و در کنار کارآفرینان و مسئولان نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای رونق تولید و اشتغال که مسلماً نقش بسیار موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار