سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی خفر

با حضور رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص ایجاد و راه اندازی ناحیه صنعتی خفر تصمیم گیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این بازدید با اشاره به پیگیری‌های یک سال اخیر در زمینه ایجاد ناحیه صنعتی خفر، بر ضرورت راه اندازی این ناحیه صنعتی با هدف بستر سازی به منظور جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه تاکید کرد.

فتوحی افزود: تاکنون اکثر استعلام‌های دستگاه‌های اجرایی اخذ و در صورت اخذ استعلام دو دستگاه دیگر، مراحل تصویب این ناحیه صنعتی در کمسیون‌های تخصصی استانداری انجام خواهد شد.

او ادامه داد: پس از اخذ استعلام‌ها و انجام مراحل تملک، مراحل اجرای آماده سازی ناحیه صنعتی در فاز عملیاتی به مساحت ۵۰ هکتار انجام خواهد شد.

در این مراسم نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون عمران مجلس نیز با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان خفر و اعلام آمادگی سرمایه گذاران، برتسریع در راه اندازی این ناحیه صنعتی تاکید کرد.

شهرستان جدیدالتاسیس خفر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد. بخش خفر با مصوبه مهرماه پارسال هیات دولت به شهرستان ارتقا یافت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.