مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۱۴۳ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی روزبدان شهرستان فیروزآباد منعقد که در قالب این قرارداد‌ها ۲۹ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه صنعتی جایدشت ایجاد شده است، گفت: واگذاری زمین در ناحیه صنعتی جایدشت و شهرک صنعتی میمند با مشوق‌های واگذاری در مناطق کمتر توسعه یافته انجام و متقاضیان تنها ۱۰ درصد از مبلغ حق انتفاع را به صورت نقدی و مابقی را در اقساط ۴ ساله پرداخت می‌کنند.

احد فتوحی افزود: در شهرک صنعتی فیروز آباد نبز که در شمار شهرک‌های تقاضا محور استان محسوب، اما واگذاری از طریق فرآیند مزایده برگزار می‌شود که مشوق‌هایی نظیر پرداخت ۲۰ درصد از حق انتفاع به‌صورت نقدی با اقساط ۳۶ ماهه اعمال می‌شود.

او ادامه داد: تاکنون ۱۴۳ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی روزبدان منعقد و در قالب این قرارداد‌ها ۲۹هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است که تاکنون ۳۵ واحد تولیدی و صنعتی باعث اشتغال ۴۰۰ نفر در مرحله تولید و بهره برداری و مابقی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: به علت واگذار شدن بخش زیادی از این شهرک صنعتی، مراحل طرح توسعه آن را در اولویت قرار داده ایم که امیدواریم با رفع موانعی نظیر راه دسترسی بتوانیم ایجاد طرح توسعه را عملیاتی کنیم.

او همچنین به واگذاری زمین در شهرک صنعتی میمند فیروزآباد اشاره کرد و گفت: در این شهرک صنعتی نیز تاکنون ۲۹ قرارداد قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد و در قالب این قرارداد‌ها ۹ هکتار زمین واگذار شده است.

فتوحی افزود: در شهرک صنعتی میمند نیز ۸ واحد تولیدی با اشتغال ۷۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

او در ادامه با اشاره به مزیت‌های نسبی ناحیه صنعتی جایدشت نظیر برخورداری از آب مناسب، گفت: این ناحیه صنعتی نیزدارای مشوق‌های سرمایه‌گذاری مناطق کمتر توسعه یافته است و اخیرا چند شرکت بزرگ به منظور سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی وارد مذاکره شدند که امیدواریم با استقرار این صنایع این ناحیه صنعتی نیز به مرحله فعالیت و رونق برسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در جلسه با صنعتگران و اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی این شهرک صنعتی بر تلاش بیشتر شرکت خدماتی در راهبری امور این شهرک صنعتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.