سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۲۵ طرح بسیج سازندگی در آذربایجان شرقی

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:۱۲۵ طرح بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان‌های مختلف آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار سرتیپ دوم زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه افتتاح دو طرح حوزه سلامت این سازمان در شهرستان مرند گفت: برای اجرای ۱۲۵ طرح افتتاح شده در آذربایجان شرقی در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

سردار سرتیپ دوم زهرایی افزود: همچنین بسیج سازندگی آذربایجان شرقی تعداد یک هزار و ۶۰ طرح را در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسانده و با امضای موافقت نامه و قرارداد با دستگاه‌های اجرایی این طرح‌ها را به مرحله اجرا برده که امید است به زودی به اتمام برسند.

او با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی در امتداد دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت در محرومیت زدایی تلاش می‌کند، گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج در سراسر کشور دو هزار و ۸۸۷ طرح توسط سازمان بسیج سازندگی افتتاح شده است.

او افزود: پروژه‌های بسیج سازندگی در همکاری با نهاد‌ها و دستگاه‌های تخصصی به صورت مجزا در استان‌های مختلف کشور به بهره برداری رسیده است.

سرتیپ زهرایی همکاری بسیج سازندگی با دستگاه‌های اجرایی و دولتی را مهم تلقی کرد و گفت: هم گرایی و هم افزایی بین بسیج و سپاه با سایر دستگاه‌ها مزیت بسیار بالایی برای کشور دارد و باید  از ظرفیت مردم ، خیرین و گروه‌های جهادی بسیج برای اجرای طرح‌های بزرگ در کشور بهره برد.

ساختمان‌های مرکز سلامت در بخش یامچی و روستای دولت آباد شهرستان مرند با مشارکت بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی استان با ۵ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.