مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: کمیته امداد استان و بسیج سازندگی تفاهم نامه مشترکی برای محرومیت زدایی و ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی در استان امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: این تعامل و همکاری با هدف جهش و تحول در محرومیت زدایی است.

او افزود: بر اساس این همکاری ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات در آذربایجان‌شرقی صرف توانمندسازی مددجویان شده و منجر به ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی می‌شود.

او گفت: همکاری کمیته امداد و سپاه در سال‌های اخیر برکات زیادی داشته و این همکاری در سه سال اخیر منجر به ساخت و بازسازی ۲۰۰۰ منزل مددجویی شده است.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه گفت: بسیج عینیت بخش مردم سالاری است، بسیج با الهام و نه با الزام رفتار می‌کند و نمود آتش به اختیار است.

او افزود: از مسئولانی که به فرزندان ملت (بسیجیان) اعتماد کرده و این تفاهم نامه را قبول کردند، قدردانی می‌کنم.

او  گفت: اجرای این تفاهم از افزایش مددجویان کمیته امداد جلوگیری می‌کند.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا نیز گفت: با شناسایی فعالان کسب و کار و بکارگیری آن‌ها، به مددجویان مستعد، اشتغال پایدار خواهیم داد و با توسعه زنجیره‌ای، ۲۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار