سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت شهرداری کرمان و خیران در ساخت مجتمع آموزشی

شهردار کرمان گفت: شهرداری با در اختیار گذاشتن زمین و پروانه ساختمانی، با خیران در ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی و اقامتی ویژه نابینایان مشارکت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در بازدید از روند پیشرفت پروژه احداث مجتمع آموزشی، فرهنگی و اقامتی ویژه نابینایان که به همت خیران و با مشارکت شهرداری در حال ساخت است، گفت: شهرداری، در قالب مؤسسه خیریه بنا‌های ماندگار شهرداری کرمان، زمین و پروانه ساخت را در اختیار خیران گذاشته است.

او افزود: مساحت بنای این مجتمع ۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع و زمین آن ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع است که درواقع آورده شهرداری در این پروژه محسوب می‌شود.

شهردار کرمان بیان کرد: همچنین پس از ساخت و آماده‌سازی مجتمع، پیاده‌روسازی و آسفالت محدوده اطراف مجتمع و فضای سبز آن را شهرداری اجرا خواهد کرد.

عالم‌زاده بیان کرد: خیران هم اعلام کرده‌اند تا شهریورسال آینده، پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار انجمن نابینایان کرمان قرار می‌گیرد.

مجتمع آموزشی، فرهنگی و اقامتی ویژه نابینایان در خیابان هزار روبه‌روی پارک جنگلی شهید باهنر کرمان قرار دارد.

در طراحی این مجتمع، تمام استاندارد‌های موردنیاز برای حضور و تردد نابینایان پیش‌بینی شده است و شامل بخش‌های متعدد آموزشی، فرهنگی، تفریحی و اقامتی ازجمله کلاس‌های آموزشیِ کارگاه‌محور، مجموعه اقامتی، فضای سبز، کتابخانه، آمفی‌تئاتر، کافی‌شاپ و بخش اداری خواهد بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.