سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی استان همدان سند تک برگی دارند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: در حال حاضر ۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی استان همدان سند تک برگی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با اشاره به اهمیت زیست محیطی منابع طبیعی در حفظ آب و خاک و تاکید بر اجرای کامل طرح کاداستر در اراضی ملی، گفت: حفظ و حراست از اراضی ملی از جمله سیاست‌های راهبردی مجموعه منابع طبیعی است و اجرای کامل طرح کاداستر هدف محوری این دستگاه در سال جهش تولید است.

خزایی افزود: اجرای طرح کاداستر مانع از دست اندازی و تجاوز سودجویان به عرصه‌های ملی و هرگونه سوء استفاده در تصرف و تعرض به منابع طبیعی می‌شود، بنابراین اجرای این طرح یکی از اولویت‌های مهم در استان همدان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان افزود: بیش از ۹۵ درصد از عرصه‌های طبیعی استان همدان دارای سند مالکیت هستند و تاکنون برای ۷۵ هزار هکتار از اراضی ملی در استان همدان سند تک برگی صادر شده است.

خزائی ادامه داد: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر اراضی ملی از ابتدای سال جاری تاکنون اسناد تک برگ برای ۶۸ هزارهکتار از اراضی ملی و دولتی استان همدان صادر شده و برای تهیه نقشه‌های کاداستر بیش از ۱۶۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان نیز در حال انعقاد قرارداد با شرکت‌های مشاور هستیم.

انتهای پیام/ د 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.