سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه راهیان‌نور مجازی شد

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری‌کرونا و اهمیت برنامه راهیان ‌نور، این ‌رویداد را با حدود ۴۰هزار دانش‌آموز به‌صورت مجازی برگزار می‌کنیم.


حسین رجبی‌پور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در گفت‌ و گو با خبر‌نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار‌‌داشت: ‌‌‌رویکرد ما از اجرای برنامه راهیان ‌نور مجازی، این ‌بود که با وجود محدودیت‌های کرونایی، چنین رویدادی تعطیل نشود.

او افزود: افتتاحیه این‌برنامه، با نامِ «به یاد قاسم» ۲۵‌ آبان‌ماه و با حضور سردار سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفان برگزار شد و شروع آن، روز یکشنبه، ۲‌ آذر‌ماه بود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان درباره ارائه این‌طرح گفت: ایده برنامه راهیان ‌نور مجازی از طرف بسیج دانش‌آموزی ارائه و این‌رویداد با حمایت سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان انجام شد.

رجبی‌پور ادامه داد: با حضور ۴هزار دانش‌آموز، شاهد استقبال حداکثری شرکت‌کنندگان هستیم و پیش‌بینی ما، ادامه برگزاری راهیان‌نور تا پایان سال است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان، با بیان اینکه خانواده‌های دانش‌آموزان نیز می‌توانند در این ‌برنامه شرکت‌ کنند گفت: راهیان‌نور شامل برنامه‌های متنوعی، از جمله برنامه فرهنگی-مذهبی، احکام و آشنایی با شهدا و ...‌ است و ما بستر مجازی این‌رویداد را برای شرکت ۴۰ هزار نفر آماده کرده‌ایم.

او در پایان افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در راهیان‌نور مجازی باید برنامه روبیکا را نصب کنند و در آن احراز هویت شوند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.