سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کرد؛

وجود ۱۲۰ هزار نفر در حاشیه شهر کرمان

پور ابراهیمی گفت: باید با برنامه ریزی بتوانیم ۱۲۰ هزار نفر ساکن در حاشیه شهر کرمان را ساماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امروز به اتفاق استاندار از حاشیه شهر کرمان بازدید کردند.

او با اشاره به بازدید از شهرک  صنعتی کرمان که در حاشیه شهر واقع است،افزود: اقدامات خوبی طی سال‌های اخیر انجام شده است و در مرحله اول زیرساخت ها فراهم می شود و هماهنگی‌هایی با وزارت راه و شهرسازی طی پارسال و ابتدای امسال به منظور ساماندهی معضل حاشیه نشینی در شهر کرمان در دستور کار قرار گرفته است.

پورابراهیمی تصریح کرد: با توجه به اهتمام استاندار کرمان ، حضور و پای کار بودن مدیران اجرایی این استان، باید از دستگاه قضایی نیز به دلیل استقرار در حاشیه شهر به منظور صیانت از حوزه بیت المال و کمک به رفع مشکلات مردم تشکر کرد.

او افزود: اعتبارات بازآفرینی شهری به منظور ساماندهی معضل حاشیه شهر کرمان پیگیری شده است و امکان جذب آن در این مناطق وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه ساماندهی مکان‌های حاشیه نشین مانند الله آباد در کرمان وجود دارد چنانچه این منطقه چند سال گذشته شرایط خاصی را داشت، اما با اقدامات انجام شده اکنون به عنوان منطقه‌ای که زیرساخت‌های نسبی دارد مطرح است و مردم به طور نسبی از زیرساخت ها، تملک و قانونی بودن حضورشان در این منطقه رضایت دارند.

پورابراهیمی با اشاره به برنامه‌های استاندار کرمان برای رفع معضل حاشیه نشینی در شهر کرمان بیان کرد: ما نیز کمک و همراهی خواهیم کرد تا بتوانیم با برنامه‌ای مخصوص مشکلات حاشیه نشینی در شهر کرمان را رفع کنیم.

او با بیان اینکه مشکلات مناطق حاشیه شهر کرمان متفاوت و متعدد هستند، افزود: در مکان‌هایی که موضوع تصرف اراضی دولتی مطرح است به گونه ای دیگر و در مکان‌هایی که تغییر کاربری در اراضی اتفاق افتاده است باید به شیوه دیگری برخورد شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.