سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار مدیریت بحران نسبت به آبگرفتگی معابر

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر به ویژه در غرب استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال آبگرفتگی در شهر‌های غربی استان، افزایش حجم آب رودخانه ها، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

او افزود: رانندگان با توجه به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی ضمن تجهیز ماشین خود به زنجیر چرخ، ضد یخ و سیستم گرمایشی با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

احمدی گفت: دامداران و ساکنین بومی، دام‌های خود را به دور از ارتفاعات، دره‌ها و دهانه مسیل‌ها و در مناطق امن نگهداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: کوهنوردان و ورزشکاران با توجه به پیش‌بینی مه آلودگی و بارش برف در ارتفاعات استان از توقف و برپایی چادر، کوه پیمایی و صعود به ارتفاعات جداً خودداری کنند.

او افزود: شهرداران و دهیاران به دلیل پیش بینی وزش باد شدید موقتی در شهر‌های ساحلی و جلگه‌ای، تمهیدات و اقدام‌های لازم برای استحکام، مقاوم سازی تابلو‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر و روستا انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در این مدت ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین ها، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی، همچون گذشته را داشته باشند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.