سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زور آلومینیوم به مس نرسید

آلومینیوم اراک به تساوی با مس رفسنجان رضایت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و از هفته سوم ۴ مسابقه برگزارشد که یکی از این بازی‌ها در اراک بود و آلومینیوم سازی در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان مس رفسنجان بود.

آلومینیوم در طول بازی هرکاری کرد زورش به حریف نرسید و در مقابل مس رفسنجان هم تلاشهایش به در بسته خورد و در نهایت هردو تیم بعد از ۹۰ دقیقه دوندگی به تساوی کسب یک امتیاز از سه هفته مسابقات لیگ رضایت دادند.

این دو تیم که فصل گذشته با همدیگر از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بودند وضعیت نسبتا مشابهی دارند و هردو تیم هفته اول و دوم لیگ برتر را با شکست سپری کرده اند و از مسابقات لیگ برتر تنها یک امتیاز صید کرده اند.

آلومینیوم اراک در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر نتایج مسابقاتش را به نساجی و سپاهان حریف‌های مازنی و اصفهانی واگذار کرده بود و مس رفسنجان هم این دو هفته را با شکست مقابل تیم‌های استقلال تهران و گل گهر سیرجان سپری کرد.

این تساوی عصر دیروز در ورزشگاه امام خمینی اراک رقم خورد و با این تساوی آلومینیوم اراک هم امتیاز با مس رفسنجان در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.

آلومینیوم سازان هفته آینده مقابل میهمان فولاد خوزستان در اهواز خواهند بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.