سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفکر و ایدئولوژی بسیج یک فرهنگ جهانی است

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمد ابن موسی شیراز شاکله بسیج را یک جهان فرهنگ، خواند و گفت تفکر و ایدئولوژی بسیج یک فرهنگ جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سروان حسین روزبهی به مناسبت بزرگداشت هفته مبارک بسیج گفت: بسیج به فراخور زمان یک فرهنگ جهانی خواهد شد و همین فرهنگ اسلام ناب را در جهان گسترش خواهد داد.

او شاکله و هویت بسیج را یک جهان فرهنگ دانست و ضمن این که تمام ابعاد فرهنگ، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی همه در این جهان نقش دارند، ابراز داشت: جوهره وجودی بسیج تمام این فرهنگ‌ها را در جهان به تمام عالم مخابره خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمد ابن موسی شیراز با اشاره به فرهنگ اقتصادی، افزود: شرایط اقتصادی امروز یک شرایط خاص است که بسیج به حمدالله با توجه به دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر کمک مومنانه ورود کرد و مشکلات معیشتی خانواده‌های بی بضاعت را در حد توان به حداقل رسانیده است.

او، اقتصاد ایران را به مثابه شخصی سالخورده که در حال احتضار است خواند و افزود: تولد اقتصاد ایران زمانی اتفاق خواهد افتاد که به تولید داخل توجه ویژه شود و این مهم اتفاق نمی‌افتد جز این که به تفکر و اندیشه و نوآوری جوان‌های متعهد و توانمند در مدیریت‌های مختلف توجه ویژه شود.

سروان روزبهی، گرفتاری جوامع بشری سطح جهان وتلاطم اقتصادی داخل ایران را به بی تدبیری و نداشتن مدیریت بعضی ازمسئولان دانست و گفت: چرا کشور‌های اروپایی مدام به دنبال اقتصاد ایران هستند در حالی که گنج‌های فراوانی در ایران اسلامی است، اما بی تدبیری و ضعف مدیریت برخی از مسؤلان در حوزه اقتصادی این گنج‌ها را تبدیل به جنگ اقتصادی کرده است.

سروان روزبهی در ادامه افزود: سیاست اقتصادی هر کشوری ایجاب می‌کند تا مردم در حوزه اقتصاد و رشد اقتصادی به حدی برسند تا حداقل دغدغه معیشت نداشته باشند و این رشد اقتصادی ایجاد نخواهد شد جز با تولید داخل.

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه احمد ابن موسی شیراز، بیان کرد: مقام معظم رهبری پارسال را به عنوان سال رونق تولید و امسال را به عنوان جهش تولید نام گذاری کردند، متاسفانه به خاطر بی تدبیری برخی از مسئولان که تمام هم و غم و چشم خود را به کشور‌های بیگانه و اروپایی دوخته اند نه تنها هیچ رونقی صورت نگرفت بلکه بحران‌های اقتصادی نیز ایجاد کرد.

او گفت: اگر رونق تولید در سال گذشته اتفاق افتاده بود الان باید در جهش تولید و گسترش آن هم در داخل و هم در کشور‌های منطقه و اروپایی اقتصاد را صادر می‌کردیم، اما متاسفانه هنوز در وضعیت نامطلوب و نابسامان اقتصاد کشور وا مانده ایم.

سروان روزبهی در پایان اظهار داشت: اگر اقتصاد کشور بخواهد اصلاح شود باید به تولید داخل و به جوان‌های توانمند و مدیرتوجه شود تا با درایت و تدبیر و هوش وافرشان تولیدات داخل را اصلاح و در جهت گسترش آن به کشور‌های منطقه و اروپایی تلاش کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.