سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ماسک حق‌الناس است

امام‌جمعه مهریز گفت: زدن ماسک برای همه افراد حکم حق‌الناس را دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی، امام‌جمعه مهریز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: استفاده از ماسک برای همه افراد حکم حق‌الناس را دارد و عدم رعایت آن پایمال کردن حق میلیون‌ها نفر ایرانی است.

او با اشاره به اینکه در شرایط کنونی برگزاری نماز جماعت در مساجد ممنوع شده است، عنوان کرد: مردم باید با خدا و قرآن انس گرفته و دعا و استغفار را از یاد نبرند تا با اعتقاد پاک از روی اخلاص و توسل به ائمه به زودی جشن پایان کرونا را بگیریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محی‌الدینی با اشاره به آیه «اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَ و اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ» افزود: هنوز همه ما «مُضطَر» نشده ایم و بیماری کرونا را جدی نگرفته  ایم با اینکه عده زیادی می‌بینند که بسیاری از افراد جلو چشم‌هایمان فوت می‌کنند، اما هنوز فکر می‌کنند بیماری کرونا یک بازی است.

او افزود: تعدادی از روحانیون آموزش‌دیده برای شست و شوی فوتی‌های کرونانی داوطلب شده اند؛ که با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده اقدام به این کار می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محی‌الدینی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان مهریز باید غسال‌خانه‌ای ویژه فوتی‌های کرونانی مجهز شود.

او گفت: مجهز شدن غسالخانه باید با روش‌های کارشناسی انجام شود و این کار برای مردم مهریز علاوه بر کاهش هزینه‌ها از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.