سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای ۵ آذر اراک ناسالم برای همه گروه‌ها

آلودگی هوای اراک در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهدی مصطفوی معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از قرار گرفتن هوای اراک در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها خبر داد.

مصطفوی افزود: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر اراک، شاخص کیفیت هوای اراک از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه مورخ ۹۹/۹/۵ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار گرفته است

او اضافه کرد: آلاینده اصلی ذرات معلق با قطر کمتر از ٢/٥میکرون است. بالاترین شاخص آلودگی با عدد ۱۵۲ مربوط به ایستگاه شریعتی واقع در بلوار میرزای شیرازی است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد:
با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا و امکان اثرات زیانبار همزمان این دو عامل برای مبتلایان توصیه می‌شود از هر گونه رفت آمد در محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد خود داری شود.

او ادامه داد: تمام بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت بدنی در فضای باز جدا خودداری کنند رانندگان در هنگام سوختگیری در جایگاه‌ها دقت کرده و از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها جلوگیری کنند.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: از انجام هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی و مانند آن خودداری شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.