سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نقش معاونت زنان ریاست جمهوری در حمایت از زنان معتاد متجاهر

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره اقدامات این معاونت در حوزه زنان معتاد متجاهر، توضیحاتی داد.

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حوزه زنان معتاد متجاهر، اظهار کرد: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری وظیفه اقدامات اجرایی در حوزه زنان معتاد متجاهر را برعهده ندارد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: مسئولیت اجرایی در حوزه زنان معتاد متجاهر بر عهده سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی درباره اقدامات این معاونت در حوزه زنان و خانواده، گفت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در ارتباط با تحکیم خانواده، تقویت روابط داخل خانواده، افزایش گفت‌‎وگوی بین نسلی میان اعضای خانواده برای برقراری ارتباط مناسب با جوانان و ارتقای سطح تاب آوری اجتماعی با دستگاه‌های مختلف همکاری می‌کند.

ابتکار با بیان اینکه امیدواریم مجموعه اقدامات معاونت زنان در زمینه تحکیم خانواده بتواند در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد زنان تأثیر گذار باشد، افزود: در این میان افزایش اعتماد به نفس و امید در زنان حائز اهمیت است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که این معاونت از زنان معتاد متجاهر چه حمایت‌هایی می‌کند؟، گفت: معاونت زنان به صورت خاص از زنان معتاد متجاهر حمایت نمی‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.