سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صمت مهران عنوان کرد;

عزم جزم مسئولان شهرستان مهران جهت کنترل و مبارزه با کرونا

مرادی گفت: با آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی ، مسئولان شهرستان مهران با حضور میدانی در داخل شهر ، از نزدیک بر نحوه‌ی اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت دارند.

فرزاد مرادی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی ، مسئولان شهرستان با حضور میدانی در داخل شهر ، از نزدیک بر نحوه‌ی اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشته و در ادامه نیز از مرز بین المللی مهران و ادارات و اصناف فعال در این بخش بازدید نمودند.

او اظهار کرد: در این بازدید‌ها بر نظارت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط رانندگان ، تجار ، مسئولین و کارکنان شاغل در مرز تاکید شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران ادامه داد: اعضای ستاد مدیریت کرونا شهرستان ، از گمرک مهران و نیز نحوه‌ی فعالیت تجار ایرانی ، عراقی و رانندگان و مغازه داران بازدید نمودند.

روز گذشته نیز به منظور اجرای طرح تعطیلات گسترده کرونا ، قاسمی فرماندار مهران به همراه اعضای شورای تامین و روسای ادارات صمت و شبکه بهداشت شهرستان از رعایت نکات بهداشتی درسطح بازار مهران بازدید میدانی به عمل آوردند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.