سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۸۰ اکیپ راهداری زمستانی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی ۸۰ اکیپ راهداری زمستانی در استان جهت انجام عملیات زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه قرارگاه مرکزی حمل ونقل و راهداری زمستانی استان اردبیل بر تشکیل کمیته‌های برفروبی در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: با تلاش همکاران تعمیر ماشین آلات راهداری انجام شده و اکیپ‌ها آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

او با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه ها، محور‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر خواهند شد از ذخیره سازی ۲۸ هزار تن شن و نمک جهت انجام عملیات برف روبی خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حضور فعال اکیپ‌های راهداری در کنار سایر نیرو‌های امدادی و پلیس راه در جاده‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی، کلیه دستورالعمل ها، پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در همه ادارات راهداری شهرستان‌ها و به ویژه راهدارخانه‌ها با حساسیت خاصی درحال اجراست.

وثوقی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در محور‌های مواصلاتی مستقر خواهد کرد.

او با بیان اینکه اردبیل جزء استان‌های سردسیر کشور است که معمولا زودتر از سایر استان‌ها درگیر مشکلات راهداری زمستانی می‌شود، بیان کرد: فعال کردن اکیپ‌های زمستانی، خرید نمک و شن و ماسه برای نمک‌پاشی جاده‌ها معمولا اقداماتی است که سریع‌تر از سایر استان‌ها در استان اردبیل آغاز می‌شود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بر هماهنگی کامل بین دستگاه‌های امدادی باهدف خدمت رسانی شایسته به مردم در طرح زمستانی تاکید کرد و گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح از ۱۳۳ سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه‌ها نیز استفاده خواهد شد.

وثوقی از مردم و مسافران خواست باتوجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.