معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات راهداری زمستانی ۱۵ کیلومتر از محور سرچم به راهداری اردبیل تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه بررسی وضعیت راهداری زمستانی محور اردبیل سرچم با حضور معاونین راهداری ادارات کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی در راهدارخانه کجل گفت: عملیات راهداری زمستانی ۱۵ کیلومتر از انتهای محور سرچم محدوده دهکده آبی حوزه استحفاظی استان آذربایجان شرقی تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تحویل داده شد.

او با اشاره به ذخیره سازی ۲۸ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های استان اردبیل از آمادگی کامل راهداران سخت کوش دیار سبلان جهت انجام عملیات زمستانی خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه ارتباطی دارد، گفت: از این میزان چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی است که ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر آن آسفالته و مابقی نیز راه شوسه و خاکی است.

صبحی افزود: با توجه به برودت هوا و احتمال کولاک در برخی محور‌های کوهستانی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ ضروری است و انتظار می‌رود رانندگان و مسافران قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.