سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال قانون ۲۲۱ دستگاه خودروی متخلف

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه، از اعمال قانون ۲۲۱ دستگاه خودروی متخلف در سطح شهر‌های استان طی سه روزی که از اعمال طرح ممنوعیت تردد شبانه می‌گذرد، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ «فضل الله شیری»گفت: از مجموع خودرو‌های اعمال قانون شده ۵۳ دستگاه اقدام به برداشتن پلاک و یا مخدوش کردن آن کرده بودند.

او ادامه داد: ۱۶۸ مورد نیز مربوط به خودرو‌هایی می‌شود که با وجود تذکرات ارایه شده توسط پلیس اصرار به تردد در ساعات ممنوعه (۲۱ شب تا چهار بامداد) داشتند.

سرهنگ شیری افزود: در ۷۲ ساعت اخیر همچنین ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه که اقدام به باز کردن پلاک یا مخدوش کردن آن کرده بودند نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد شبانه، صاحبان سه هزار و ۲۶۳ دستگاه خودرو نیز مورد تذکر لسانی قرار گرفته اند.

او همچنین از تداوم برخورد قاطعانه با خودرو‌های متختلف خبر داد و گفت: این برخورد با آن دسته از رانندگانی که برای فرار از اعمال قانون مبادرت به درآوردن پلاک، گل مالی و یا مخدوش کردن آن می‌کنند، شدیدتر خواهد بود.

سرهنگ شیری در پایان با اشاره به کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی میزان تردد‌ها در طول روز، همکاری مردم با پلیس در خصوص تردد‌های شبانه را نیز مناسب توصیف و از آن‌ها قدردانی کرد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.