به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیوس مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از ارائه ۳۰ خدمت به صورت غیر حضوری تا پایان بهمن ۹۹ با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه به مراکز بیمهای و شعب سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
او از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران عزیز خواست در سامانه غیر حضوری این سازمان به آدرس: Eservices.tamin.ir ثبت نام و ضمن اخذ گذرواژه با ورود مجدد به سامانه از خدمات غیر حضوری تعبیه شده درآن استفاده نمایند.
او افزود : طرح ۳۰۷۰ از نوزدهم آبان ماه سالجاری با غیر حضوری شدن پرداخت کمک هزینه ازدواج بیمه شدگان اجباری سازمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز گردید و دوشنبههای هر هفته، روش ارائه حداقل ۲ خدمت پر ترافیک از حضوری و نیمه حضوری به کاملا غیر حضوری تبدیل خواهد شد که در این راستا هدفگذاری شده که ۳۰ خدمت تا پایان بهمن سال ۹۹ در طرح مذکوربه روش غیر حضوری ارایه و زمینه کاهش ۷۰ میلیون مراجعه مخاطبان سازمان را به مراکز بیمهای و شعب تابعه فراهم نماید.
مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۳ خدمت از ۳۰ خدمت هدفگذاری شده به صورت غیر حضوری طراحی و عملیاتی گردیده است ادامه داد: دومین خدمت غیر حضوری طرح مذکور، حذف مراجعه فرزندان اناث مستمری بگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت آنان در سامانههای متمرکز سازمان بر اساس اطلاعات دریافتی از ثبت احوال میباشد که در هفته نخست طرح فوق الذکر اجرایی گردید.
بیوس افزود: در دومین هفته از آغاز طرح ۳۰۷۰، سومین خدمت غیر حضوری با عنوان ابلاغ غیر حضوری احکام مطالباتی در سامانه اختصاصی خدمات الکترونیکی سازمان به بهره برداری رسید که بر اساس آن بیش از ۱۸ هزار کارفرمای کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی در استان کرمانشاه، از طریق ارسال پیامک امکان مشاهده ریز مبالغ احکام مطالباتی خود را خواهند داشت.
انتهای پیام/د