سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی:

کشف انبار اقلام بهداشتی احتکار شده در رفسنجان/کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک از خودرو پراید

بابسته اخبار انتظامی امروز سوم آذر ۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  دربسته اخبار انتظامی امروز می خوانیم:

کشف انبار اقلام بهداشتی احتکارشده در رفسنجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک انبار حاوی اقلام بهداشتی احتکارشده به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان رفسنجان خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری گفت: در اجرای طرح مبارزه با جرائم اقتصادی، ماموران پلیس شهرستان "رفسنجان" با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی از نگهداری و احتکار حجم زیادی اقلام بهداشتی در یک انبار  مطلع شدند.

اوافزود: در این رابطه ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی و با همراهی نماینده اداره صمت و تعزیرات حکومتی در بازرسی از این انبار برخی اقلام بهداشتی احتکار شده شامل شامپو، کالا‌های بهداشتی پلاستیکی، اسپری بدن، دستمال کاغذی، ماسک و انواع مواد شوینده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش این اقلام که بمنظور احتکار نگهداری می‌شدند از سوی کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان شده است، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم با تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی و این انبار نیز پلمب شد.

پراید حامل ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کهنوج متوقف شد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان از کشف ۱۷۱ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان کهنوج هنگام پایش نامحسوس یکی از محور‌های فرعی حومه شهر کهنوج به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

او افزود: راننده این خودرو با مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد و پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه از دید ماموران خارج شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به کشف ۱۷۱ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک از این خودرو بیان داشت: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

کشف ۱۹۹ کیلو تریاک در پی گزارش مسئولانه مردم به پلیس

فرمانده انتظامی استان گفت: گزارش مسئولانه مردم به پلیس منجر به کشف ۱۹۹ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه پلیس شهرستان منوجان شد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پاسگاه انتظامی"چاه شاهی" شهرستان منوجان هنگام پایش شبانه محور"منوجان- هشتبندی"به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

او تصریح کرد: راننده این خودرو با افزایش سرعت و با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار کرد و در ادامه پس از مواجهه با تعقیب و مراقبت ماموران با فرار به سمت نقاط صعب العبور و محدوده‌های روستایی از دید ماموران خارج شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و با همکاری خوب تنی چند از اهالی مناطق روستایی از وجود یک دستگاه خودروی مشکوک در محدوده یک روستا مطلع و با حضور در محل از این خودرو که در یک نقطه رها شده بود ۱۹۹ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری متهم مرتبط با این محموله گفت: در سایه همکاری‌های خوب مردم با پلیس در انجام عملیات‌های بسیاری موفق‌تر عمل کرده ایم که جا دارد از این همکاری‌های مسئولانه به ویژه در حوزه کشف مواد مخدر قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.