سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برخی اصناف در مشهد برای ادامه فعالیت زیر سایه کرونا/کاسبی مغازه ها با کرکره های نیمه باز

برخی از اصناف محدودیت‌های کرونا را جدی نگرفته و رعایت نمی‌کنند، در صورت گشت و بازرسی،این گروه های شغلی پلمب خواهند شد.

 امیر دلداری مدیر بازرسی و اصناف مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با توجه به درصدی از اصناف گروه شغلی دوم و سوم که در سطح شهر هنوز فعالیت دارند گفت: در صورت گشت‌ها و بازرسی‌ها اگر موردی در وصف این گروه‌های شغلی دیده شود که فعالیت داشته باشد پلمب خواهد شد.

او با اشاره به اینکه از ۱۴ آبان ماه محدودیت‌های شغلی آغاز شد، افزود: تاکنون از ۶۱ هزار گشت و بازرسی ۱۰۰ واحد صنفی در مشهد پلمب شده اند که ۲۰۴۲ هزار فقره کتبی و همچنین ۳۸۰ فرم جریمه انجام شده است.

مدیر بازرسی و اصناف مشهد ادامه داد: روزانه ۱۲ اکیپ گشت زنی آماده بازرسی هستند و تا زمانی که این محدودیت‌ها ادامه داشته باشد این بازرسی در سطح شهر رفت و آمد خواهد داشت.

دلداری بیان کرد: طبق قانونی که برای محدودیت گروه‌های شغلی ایجاد شده است در صورت فعالیت در مرحله نخست تذکر داده خواهد شد بعد آن اگر رعایت نشود جریمه می‌شوند و در مرحله آخر پلمب خواهد شد.

او تصریح کرد: از اصناف گروه‌های شغلی دوم و سوم خواهشمندیم محدودیت‌ها را پذیرا باشند و همچنین گروه‌های اول با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به مردم خدمات ارائه دهند.

انتهای پیام//ا. د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.