سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی:

توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان‌های اصلی نظام است

فریدون عباسی توسعه روستایی و محرومیت زدایی را از آرمان‌های اصلی نظام دانست و بر تسریع در روند بازسازی‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فریدون عباسی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر بنیاد مسکن و تنی چند از مسئولان شهرستان، از روستا‌های مشتان، مهرنجان، بلیان، ابوعلی و سیف‌آباد بازدید کرد و اظهار داشت: توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان‌های اصلی نظام است که باید با همه ظرفیت‌های قانونی دنبال شود.

او با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در تامین سرپناه برای ساکنان روستا‌ها و طبقات کم برخوردار افزود: مسوولان در این عرصه باید برای خدمتگزاری از هیچ کوششی دریغ نورزند و طعم خدمت را در کام مردم مناطق محروم بنشانند.

نماینده مردم شهرستان کازرون از روستا‌های قراء خمسه بخش مرکزی شامل مشتان، مهرنجان، بلیان، ابوعلی و سیف‌آباد کازرون بازدید و مشکلات و خواسته‌های اهالی این روستا‌ها همچون جاده، آب، تلفن، ورزش، کشاورزی و اشتغال را بررسی کردند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اظهار داشت: بنیاد مسکن در همه شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم است و از ظرفیت‌های قانونی برای خدمت به مردم بهره گیری می‌کند.

قاسم داوودی از آمادگی بنیاد مسکن برای احداث ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه ۴۵ میلیارد ریال تا کنون در گام نخست اختصاص یافته است که به صورت تسهیلات کم بهره و بلاعوض دراختیار متقاضیان قرار میگیرد.

داوودی همچنین از اعطای تسهیلات برای جبران خسارت‌های سیل و زلزله و همچنین اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان در قالب طرح ویژه مسکن روستایی خبر داد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.