سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده دانش آموزان از شبکه شاد عامل افزایش چمشگیر کاربران اینترنت

رئیس مخابرات اسدآباد با اشاره استفاده دانش آموزان ار شبکه شاد و فضای مجازی گفت: تعداد کاربران اینترنت افزایش چمشگیر داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زارعی،رئیس مخابرات اسدآباد با اشاره به شیوع بیماری کرونا و استفاده دانش آموزان از شبکه شاد و فعالیت‌های آموزش مجازی,افزود: تعداد کاربران اینترنت افزایش چشمگیری داشته است و این وظیفه شرکت مخابرات و فعالیت های آن را در شرایط کنونی جامعه دوچندان کرده است.

او ادامه داد:خوشبختانه حدود ۵۰ درصد روستاهای شهرستان اسدآبادهم از اینترنت تلفن ثابت( ADSL ) و هم از اینترنت موبایل استفاده می کنند.
رئیس مخابرات اسدآباد گفت:عمده مشکلات ما روستاهایی هستند که زیرساخت های لازم را نداشته و ازطرفی پوشش آنتن دهی موبایل نیز ضعیف و در حد 2G است.

زارعی اضاقه کرد:تعدادی از روستاهای منطقه کلیایی، چهاردولی و بخش هایی از پیرسلمان متاسفانه مشکل پوشش اینترنت را دارند و میزان پوشش اینترنت در حد 2G است.

او با تاکید بر همکاری تمامی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار محترم و نماینده گرامی و رایزنی و تعامل با مدیران استانی افزود:امیدواریم شاهد ارتقا میزان پوشش اینترنت این مناطق‌ از 2G به 3G و 4G باشیم.

رئیس مخابرات اسدآباد گفت:در حال حاضر با کمک همکاران محترم شهرستان و استان ، نصب آنتن BTS در روستای حسام آباد و ارتقا آنتن BTS روستاهای بادخوره و لک لک به 3G و افزایش پورت ADSL در مراکز روستایی مورد تقاضا انجام شده است. 

زارعی از اتصال شبکه فیبر نوری روستای کینی سایه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بقیه روستاها نیز به تدریج در برنامه شرکت مخابرات همدان و اداره کل فناوری اطلاعات جهت ارتقا و بهینه سازی قرار دارد.

او مهمترین برنامه های شرکت مخابرات افزایش پهنای باند اینترنت شهرستان ، ارائه سرویسهای VDSL به جای ADSL و FTTH(فیبر نوری ) ذکرکرد و ادامه داد: از همه مشترکان گرامی تقاضامندیم، با توجه به شرایط موجود از هرگونه مراجعه حضوری تا حد امکان خودداری کرده و از طریق سامانه ای ارتباطی شرکت نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مخابرات به نشانی www.tci.ir مراجعه نمایند.

 انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.