سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دزد طالقان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از دستگیری سارق سابقه دار منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در شهرستان طالقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت منزل به کلانتری ۱۱ مرکزی، بررسی موضوع دردستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی آلبوم تصاویر سارقان سابقه دار، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی تجهیزات و ابزار ساختمانی سرقتی کشف کردند.

سرهنگ بذرگری گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر ۱۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان طالقان و شهرک هیو ساوجبلاغ اعتراف کرد و اذعان داشت که اموال سرقتی را با کوله پشتی و با کرایه خودرو‌های عبوری به شهرستان ساوجبلاغ منتقل کرده و به یک نفر مالخر فروخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با تلاش ماموران، مال خر یادشده در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر و به همراه متهم ردیف اول به پلیس آگاهی شهرستان طالقان منتقل شد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.