فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان سابقه دار منزل با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندیدن فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس که پلاک سرقتی بر روی آن نصب بوده در گروه‌های ۳ نفره، واحد‌های طبقه اول ساختمان‌ها را که خالی از سکنه هستند شناسایی کرده و سپس با شیوه بالکن روی وارد منازل شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا و لوازم برقی می‌کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هر ۳ سارق شدند و با بررسی سوابق آن‌ها مشخص شد نامبردگان سوابق متعدد سرقت و اوباشی گری را در پرونده خود دارند.

او با بیان این که کارآگاهان رد سارقان را در استان مازندران زدند، افزود: در ادامه کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جزء بیان حقیقت در پیش روی خود ندیدند و به ۱۸ فقره سرقت منزل در شهر هشتگرد ساوجبلاغ اقرار کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان، گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس به هر نحوی بخواهد این امنیت را مخدوش کند، به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام / ر.ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.