سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بازارهای محلی کرج/ دستچین میوه بخرید

۱۰ بازار روز محلی در مناطق پرتردد و حاشیه‌ای کرج ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد خیری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان این که در حال حاضر ۱۰ بازار روز فعال در مناطق مختلف شهر به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند، گفت: ۱۰ بازار روز محلی در مناطق پرتردد و حاشیه‌ای کرج ایجاد می‌شود.

او افزود: تلاش داریم از طریق این بازار روز‌ها کالای با کیفیت و با قیمت مناسب را به متقاضیان عرضه کنیم.

خیری گفت: شرایط اقتصادی و اجتماعی فعلی ایجاب می‌کند که نظارت بر فعالیت بازار روز‌ها با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

او افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در این فرایند یاریگر سازمان باشند و در صورت مشاهده تخلف از سوی غرفه داران موضوع را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند.

خیری گفت: برای نظارت بر قیمت کالا و محصولاتی که در بازار روز‌های کرج عرضه می‌شود، علاوه بر هماهنگی با سایر دستگاه‌ها کمیته ویژه‌ای تشکیل داده ایم تا تمرکز بر این مقوله دو چندان شود.

او افزود: با مجموع این بازار روز‌های محلی ۲۵۰۰ متر به فضای خدمات رسانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اضافه می شود.

 رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به چگونگی قیمت گذاری محصولات بازار روز‌ها، گفت: بحث درجه بندی و قیمت گذاری محصولات قابل عرضه به صورت ثابت برای همه بازار روز‌ها اعمال می‌شود.

او افزود: کمتیه‌ای تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف اقدام به تعیین نرخ اقلامی می‌کنند که در این بازار‌ها عرضه می‌شوند.

خیری گفت: در تمام بازار روز‌های کرج امکان دست چین محصولات وجود دارد و یک ترازوی شاخص نیز در این مراکز قرار داده شده است تا شهروندان در صورت نیاز اقلامی که خریداری کرده اند وزن کنند و در صورت مشاهده کم فروشی مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.