سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱ عملیات از سوی امدادگران هلال احمر یزد در یک ماه گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی به ۳۷ حادثه دیده در آبان ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۲۱ عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل: هشت عملیات جاده ای، پنج مورد خدمات حضوری، چهار مورد خدمات شهری، یک مورد زلزله، یک مورد سیل و آبگرفتگی و دو عملیات کوهستان بوده است.

او افزود: در این عملیات‌ها ۳۷ نفر دچار حادثه شدند که ۱۷ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، هشت نفر در خدمات حضوری، پنج نفر در خدمات شهری، چهار نفر در سیل و آب گرفتگی و سه نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

حسینی ادامه داد: به دنبال این عملیات دو نفر نجات یافتند که به مراکز درمانی به کمک آمبولانس هلال احمر انتقال داده شد.

حسینی در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را سه نفر در یک ماه گذشته اعلام کرد.

خدمات رسانی ۳۲ تیم به حادثه دیدگان

حسینی افزود: ۱۱۹ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۲ تیم به همراه ۱۲ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای دو مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۳ دقیقه و ۱۵ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه اعلام کرد.

او خاطر نشان کرد: کلیه پایگاه‌های هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

انتهای پیام/‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.