سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی نحوه نگهداشت مسیل‌ها به جلسه آینده شورای شهر موکول شد

صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران بررسی نحوه نگهداشت مسیل‌ها به دلیل ابتلای معاون فنی و عمرانی شهردای تهران به کرونا به جلسه آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز  در دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران و براساس دستور جلسه شورای شهر که مقرر بود گزارشی از سوی معاون فنی و عمرانی شهردای تهران درباره ایجاد رویه در مدیریت آب‌های سطحی و برقراری هزینه کرد به صورت جاری در ارتباط با پروژه‌های توسعه نگهداشت مدیریت آب‌های سطحی ارائه شود، اما به دلیل ابتلای معاون مذکور این موضوع به تعویق افتاد. محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: معاون فنی شهرداری به کرونا مبتلا شده و با توجه به حساسیت موضوع و بارندگی‌های اخیر، وی معاونش را برای قرائت گزارش به شورا فرستاده است، اما اعضای شورا باید تصمیم بگیرند که معاون مربوطه می‌تواند به جای معاون شهردار گزارش را قرائت کند یا نه؟

در ادامه محمد سالاری با تاکید بر اینکه لازم است معاون شهردار گزارش را قرائت کند، گفت: باتوجه به موضوع گزارش باید خود معاون مربوطه در صحن حاضر باشد و از این پیشنهادی که دادند دفاع کند.

اما مجید فراهانی در مخالفت با این نظرات گفت: ما در تهران بیش از ۵۰۰ کیلومتر معابر سیلابی و کانال جمع آوری آب‌های سطحی داریم که هیچ مجموعه‌ای در شهرداری متولی آن نیست. در حال حاضر مهمترین مسئله شان پرداخت پول به نیروی انسانی است، چراکه اجازه پرداخت جاری ندارند.

وی گفت: برهمین اساس برای حل این مشکلشان؛ نامه رسمی نوشتند و اجازه می‌خواهند برای نگهداشت ۵۳۰ کیلومتر به صورت جاری از بودجه استفاده کنند، اما حالا معاون مربوطه بیمار شده و نمی‌تواند از این نامه دفاع کند و می‌بینید که الان بارندگی شروع شده و نباید نیرو‌های شهرداری در تحریم بیش از حد باشند و تنها دغدغه شان جور کردن پول برای پرداخت باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، لایروبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.