سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان؛

بسیج امروز بیش از هر دورانی در سپهر میهن نقش آفرین است

استاندار همدان گفت: نقش آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت ساز بسیج به عنوان نهادی مبارک و مردمی، امروز بیش از هر دورانی در کارکرد‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان بسیجی و تکریم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نماییم.

در پیام استاندار همدان آمده است: با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی و پدیدار شدن بسیج مستعضعفان در سپهر میهن اسلامی، نقش آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز این نهاد مبارک و مردمی، امروز بیش از هر دورانی در کارکرد‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش داشته است.

شاهرخی تاکید کرد: بدون شک با ترویج و تثبیت روحیه جهادی و بسیج در جامعه می‌توان از گذرگاه‌های سخت جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط قدرت‌های غربی عبور کرد و سند گام دوم انقلاب اسلامی که از دغدغه‌های رهبری معظم است را اجرایی نمود.

استاندار همدان در ادامه این پیام افزود: اینجانب هفته بسیج را به تمامی مردم به خصوص بسیجیان استان همدان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم از این فرصت و ظرفیت کلان در همه عرصه‌ها برای توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام/ د 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.