شهید محمد رسول رضایی از شهدای شهرستان اسدآباد شهید دانش آموز سال کشور شد.

شهید محمد رسول رضایی شهید دانش آموز سال کشورشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در دیدار با دانش آموزان به مناسبت آغاز هفته بسیج گفت: جوانان و نوجوانان و دانش آموزان بسیجی زمان امام (ره) توانستند در جنگ سخت دشمنان را شکست بدهند و این به برکت ایمان قوی آن‌ها بود.

حسینی مجد افزود: امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب جنگ نرم و جنگ اقتصادی را به راه انداخته و در جنگ نرم با اشاعه برنامه‌های ضد فرهنگی و طریق شبکه‌های ماهواره‌های هویت نسل امروز را هدف گرفته است که جوانان و نوجوانان باید با مجهز شدن به معنویات و اهل بیت با نفس خود مبارزه و دشمن را شکست بدهند.

سرهنگ شیشکانی، جانشین سپاه ناحیه اسدآباد هم از اجرای ۵۰ برنامه شاخص فرهنگی و بصیرتی و روشنگری در هفته گرامیداشت دانش آموزی خبر داد و گفت: در این هفته بسته‌های غذایی در قالب کمک‌های مومنانه بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

او همچنین از برگزاری یادواره شهید محمد رسول رضایی شهید سال دانش آموزی کشوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی خبر داد و گفت: شهید ۱۳ ساله شهید رضایی در وصیت نامه خود گفته بود در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را به آتش بکشید تا دنیا بداند من ضد آمریکا و حامی ولایت فقیه هستم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.