سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش کتاب‌خون در یزد

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان از اجرای پویش کتاب خون در یزد خبر  داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حامد عطارها معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: جمعی از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد به منظور اجرای پویش «کتاب‌خون» با حضور در یکی از پایگاه‌های انتقال خون استان، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

او افزود:  این حرکت ارزشمند و خداپسندانه برای رفع مشکل کمبود خون و پلاسما در ایام گسترش بیماری کرونا صورت گرفت و کتابداران یزدی همگام با سایر هموطنان نوع‌دوست خود به کمک بیماران نیازمند شتافتند.

این مسئول ادامه داد: نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای ایفای رسالت فرهنگی و اجتماعی خود با امضای تفاهم‌نامه با سازمان انتقال خون کشور، پویش با عنوان «کتاب‌خون» راه‌اندازی کرد که در جریان این پویش فرهنگی، کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها به کمک بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های خونی شتافتند.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزدهمچنین از مشارکت دائمی کتابداران یزدی در برنامه‌های سازمان انتقال خون خبر داد و گفت:

کتابداران و کارکنان این اداره کل همه‌ساله به مناسبت هفته انتقال خون در حرکتی نمادین و به منظور ترویج امر خداپسندانه اهدای خون، در مراکز سازمان انتقال خود حضور می‌یابند و خون خود را اهدا می‌کنند و بسیاری از همکاران نیز این حرکت ارزشمند را در طول سال نیز ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.