سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار ذوالقدری خبر داد؛

کشف ۳۰ میلیاردی لوازم بهداشتی قاچاق در مرکز تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: در روز گذشته خبری مبنی بر دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در انباری در حوالی بازار بزرگ تهران دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی محل انباری در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حاکی از این بود که مالک انباری با همکاری همدستش مقدار فراوانی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق تهیه  و در این انبار جمع آوری و دپو کرده‌اند.

سردار ذوالقدری ابراز داشت: با شناسایی هویت متهمان نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری هر دو متهم و بازرسی از این انبار اخذ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی عصر روز گذشته بیستم و نهم آبان ماه تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر کنند و در بازرسی از این انبار ۵۰ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق فاقد مجوز‌های گمرکی و بارنامه کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: با دستور قضایی، انبار مذکور پلمب و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.