سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنونی زاده: بازی‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان همواره پرگل است/ مربیان برای استفاده از عالیشاه اختلاف سلیقه دارند

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی امروز تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر پیکان امروز وارد زمین مسابقه می‌شود. البته هوای بارانی به پرسپولیس کمک می‌کند و شرایط جوی به نفع سرخپوشان است. علاوه بر این بازی‌های پرسپولیس برابر تیم‌های جنوبی همراه جذاب و پرگل بوده است و  امیدواریم امروز هم شاهد این موضوع باشیم.  

فنونی زاده درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند امروز برنده بازی با تیم صنعت نفت آبادان شود، گفت: صد درصد تیم پرسپولیس امروز حریف آبادانی خود را شکست می‌دهد. البته بازیکنان در اولین بازی هماهنگ نبودند، اما اگر آن‌ها  امروز بازی هجومی ارائه بدهند به طور حتم پیروز می‌شوند.  

تیم پرسپولیس برای بازی امروز دغدغه ای ندارد 

او بیان کرد: کامیابی نیا در دیدار امروز حضور ندارد و سرلک به جای او بازی می‌کند. به نظر می‌رسد پرسپولیس با همان سیستم قبلی خود برابر تیم صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد، اما معلوم نیست که سیامک نعمتی در چه پستی استفاده می‌شود. به نظرم سرخپوشان دغدغه‌ای برای بازی امروز ندارند و  در صورتی که هوشمندانه بازی کنند  پیروز می‌شوند.  

قلعه نویی بی محابا به تیم گل گهر نرفته است 

پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: امسال لیگ برتر فوتبال نسبت به فصل گذشته  متفاوت است و همه بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند. تیم گل گهر سیرجان که در سال های گذشته از ۳۰ بازی ۲ برد بیشتر کسب نمی کرد امسال در ۲ بازی ۶ امتیاز گرفته است و  این موضوع نشان می‌دهد این تیم سرمایه گذاری کرده است. قلعه نویی هم بی محابا به تیمی نمی‌رود.  

فنونی زاده درباره کنار گذاشتن عالیشاه از لیست بازیکنان پرسپولیس گفت: عالیشاه کاپیتان دوم تیم پرسپولیس است، اما گل محمدی از این بازیکن کمتر استفاده می‌کند. او هر زمان که به زمین مسابقه می‌آید  خوب بازی می‌کند. به هر حال اختلاف سلیقه بین مربیان وجود دارد که از عالیشاه کمتر در بازی‌ها استفاده می‌شود.  

او درباره عملکرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس بیان کرد: گل محمدی قبل از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۶ - ۷ بازیکن گرفت و این تیم دیگر نیازی به بازیکن جدید ندارد. با وجود اینکه برخی از افراد می‌گویند پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد، اما به نظرم مهاجمانی همانند عبدی، رمضانی و امیری داریم و آل کثیر هم با گذشت ۳ ماه از می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در همه پست‌ها بازیکن داریم و دغدغه‌ای در این مورد وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.