سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های بین شهری استان کرمانشاه لغزنده است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزندگی همه معابر استان کرمانشاه به دلیل بارش باران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمد حیدری در خصوص بارندگی‌های اخیر و لغزندگی جاده‌های بین شهری استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محور‌های استان هستیم بارش‌هایی که با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب تشدید نیز خواهد شد.

او ادامه داد: بارش در محور‌های غربی و اورامانات نظیر کرمانشاه - اسلام آبادغرب، دالاهو، روانسر و پاوه بیشتر از دیگر محورهاست و همین موضوع می‌طلبد رانندگان با احتیاط بیشتری تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: در این چند ساعت که بارش‌ها آغاز شده گزارش‌هایی از بارش برف در گردنه‌ها و ارتفاعات استان‌های همدان و کردستان نیز داشته ایم که لازم است رانندگانی که قصد سفر به این مناطق را دارند تجهیزات زمستانی را نیز همراه خود داشته باشند.

او افزود: بارش باران که در ساعات ابتدایی بامداد امروز شدت بیشتری خواهد گرفت ممکن است موجب آب گرفتگی معابر و ایجاد آبگیر در بعضی محور‌ها شود لذا رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو مراقبت کنند که به صورت ناگهانی وارد این آبگیر‌ها نشوند.

حیدری از شهروندان خواست نسبت به تهیه تجهیزات زمستانی، تعویض لاستیک‌های فرسوده و بدون آج، تعویض برف پاک کن و آماده سازی بخاری وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.