سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک هزار و ۱۱۶ کیسه آرد یارانه‌ای در خرم‌آباد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یک هزار و ۱۱۶ کیسه آرد خارج از شبکه دولتی به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،فریبرز حسامی،معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تشدید بازرسی و از طریق بررسی تراکنش و خرید‌های صورت گرفته از سامانه توسط کارشناسان سازمان صمت با همکاری اطلاعات سپاه تعداد ۹ پرونده و یک هزار و ۱۱۶ کیسه آرد خارج از شبکه دولتی به ارزش پنج میلیارد و ۲۲۲ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.
او ادامه داد: این مقدار آرد کشف شده از طریق خرید صوری آرد از استان فارس توسط سامانه و عرضه شبکه آن صورت گرفته است.

او تصریح کرد: به دلیل جلوگیری از هرگونه تخلف طرح تشدید نظارت با همکاری بسیج اصناف، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و بسیج در استان در حال انجام است.
حسامی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰ واحد صنفی در خرم‌آباد و با توجه به بازرسی‌های شبانه و براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی پس از ساعت ۱۸ تعطیل شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر برخورد جدی با برهم زنندگان نظم بازار و محتکران و گران فروشان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و با انبار مقادیر زیادی کالا در منزل موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.