سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در کرمان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان کرمان از برگزاری طرح مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب‌خونه» با سه عنوان کتاب برای خانواده ها در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی بذرافشان ،معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان کرمان با بیان این نکته که در ده سال گذشته شانزده اثر مکتوب به وسیله حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان چاپ و روانه بازار شده است، گفت: در حال حاضر سیزده عنوان کتاب در دست تولید داریم که از این میان یک عنوان کتاب به‌زودی منتشر می‌شود.

او افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با توجه به محدودیت‌هایی که ستاد ملی کرونا وضع کرده است، طرحی با عنوان «کتاب‌خونه» با تلاش کارشناسان فرهنگی برنامه ریزی شده است که از هفته آینده آغاز به کار می‌کند.

بذرافشان بیان داشت: در طرح «کتاب‌خونه» سه عنوان کتاب از تولیدات انتشارات «سوره مهر» انتخاب و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای متقاضیان شرکت در این طرح ارسال می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان کرمان اولویت انتخاب کتاب‌های طرح «کتاب‌خونه» را جذابیت  عنوان کرد و گفت: کتاب‌های این طرح به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که همه اعضای یک خانواده بتوانند آن‌ها را با لذت مطالعه کنند، در این طرح یک عنوان کتاب برای کودکان و همچنین دو عنوان کتاب برای والدین در نظر گرفته شده است.

بذرافشان افزود: دو عنوان کتاب از طرح «کتاب‌خونه» تالیف نویسندگان کرمانی هستند که در همان سال اول انتشار به چاپ سوم و چهارم رسیده‌اند.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه آزمون طرح «کتاب‌خونه» به صورت برخط خواهد بود بیان داشت: در پایان این طرح از هر کدام از کتاب‌ها آزمون‌هایی به صورت جداگانه گرفته‌خواهد شد و در مجموع به ۴۵ نفر از برگزیدگان در طرح «کتاب‌خونه» جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حوزه هنری ، هفته کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.