رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت:درشرایط کرونایی کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان با برنامه‌های متنوع در فضای مجازی همراه دوست داران کتاب و اعضای کتابخانه‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، خلیل الله باقی زاده ،رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان ،گفت: هفته مجازی کتاب وکتابخوانی درشهرستان کوهبنان رقم خورد.

اوافزود: هفته کتاب را با شعار دانایی و دانایی آغاز کرده ایم البته مطالعه از شاخص‌های رشد و توسعه یافتگی کشور‌ها است که نباید در هیچ شرایطی از این امر مهم غافل شد.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: گرچه شرایط خاص و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا اجازه نداد امسال برنامه گرامی داشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار حضوری برگزار شود وحتی ادامه برنامه‌های این اداره در شهرستان و بازدید مسئولان از کتابخانه‌ها و مراجعه حضوری را نیز از همشهریان سلب کرد، اما مانعی برای فعالیت در حوزه‌ی کتاب نیست و از برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها در فضای مجازی می‌توان بهره برد.

 باقی زاده بیان داشت: برنامه‌ها و فعالیت‌های خوب، ارزنده و از سر خلوص کتابداران و رسانه‌های مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در همه گروه ها، کانال‌ها و صفحات مجازی قابل رویت است.

او تاکید کرد: در شرایط کرونایی کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان با برنامه‌های متنوع در فضای مجازی همراه دوست داران کتاب و اعضای کتابخانه‌ها هستند.

باقی زاده تصریح کرد: برگزاری شب شعر مجازی با حضور شاعران شهرستان، استان و کشور ، معرفی مناسبتی کتاب‌های نویسندگان معاصرکشوری وآثارنویسندگان بومی درفضای مجازی خصوصا کانال‌های مختلف ومتعلق به کتابخانه‌ها، عضویت مجازی اعضاازطریق سامانه پیامکی اعلام شده باارائه کدملی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی نقاشی، قصه گویی، کتابخوانی شبانه پیامکی، نمایشگاه‌های مجازی با محوریت کتاب وهمزمان با هفته آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه آموزش یاریگران زندگی برای همه گروه‌های سنی ، تهیه وارسال کلیپ‌های عملکرد کتابخانه هادرسال‌های گذشته بخشی از فعالیت‌های کتابداران کتابخانه‌های این شهرستان است که پس از هفته کتاب نیز با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار