سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنبت اقتصادی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری در امر خرید و فر وش سوخت‌های قاچاق فعالیت می‌کندف موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند، متهمان به سرقت در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری با یک خودرو وانت نیسان شبانه سوخت‌ها را با همکاری یکی از جایگاه داران سوخت به صورت غیر مجار از جایگاه تحویل و در داخل مخزن ۲۰ هزار لیتری واقع در منزلش دپو می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: این افراد پس از دپو، سوخت‌ها را در فرصت‌های مختلف قاچاق و به افراد غیربومی در استان‌های دیگر به فروش می‌رساندند.

سرهنگ محمدپورافزود: با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی با همکاری نمایندگان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در بازرسی از محل دپوی سوخت قاچاق ۱۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل شد.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.