سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرعه کشی مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس انجام شد

حسین وفایی و سهیل واحدی اسنوکر باز‌های حرفه‌ای ایران در مسابقات قهرمانی انگلیس، حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قهرمانی انگلیس از تاریخ ۲۳ نوامبر تا ۶ دسامبر (۳ تا ۱۶ آذر) در شهر میلتون کینز انگلیس برگزار می‌شود. میزبان همیشگی این رقابت‌ها شهر "یورک باربیکن" بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا شهر میزبان این مسابقات تغییر کرد.

این مسابقات از سری مسابقات "تریپل کراون" اسنوکر است و پس از مسابقات "ورد چمپیونشیپ" معتبر‌ترین رقابت فصل محسوب می‌شود.

"دینگ جون هوی" نفر ۱۰ رنکینگ جهانی در فینال سال گذشته با پیروزی مقابل "استفن مگوایر" به مقام قهرمانی رسید. "رونی سالیوان" با ۷ عنوان قهرمانی، "استیو دیویس" با ۶ قهرمانی و "استفن هندری" با ۵ قهرمانی، پر افتخار‌ترین اسنوکر بازان این مسابقات هستند.

حسین وفایی و سهیل واحدی نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند. واحدی سه شنبه ۴ آذر از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف "لیو هائوتیان" نفر ۴۵ رنکینگ جهانی می‌رود.

وفایی هم چهارشنبه ۵ آذر از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف "بیلی کسل" نفر ۹۴ حرفه ای‌های اسنوکر خواهد رفت. واحدی در رده ۸۶ و وفایی در رده ۳۷ رنکینگ جهانی حرفه ای‌ها قرار دارند.

تمامی بازی‌های مسابقات قهرمانی انگلیس در ۱۱ فریم برگزار می‌شود و تنها دیدار نهایی ۱۹ فریم است.

قهرمان این رقابت‌ها مبلغ ۲۰۰ هزار پوند پاداش دریافت می‌کند که اگر ارزش هر پوند را ۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان در نظر بگیریم، این مبلغ تقریبا معادل ۷ میلیارد تومان می‌شود. به نائب قهرمان ۸۰ هزار پوند، صعود به نیمه نهایی ۴۰ هزار پوند، صعود به جمع ۸ نفر پایانی ۲۴ هزار و ۵۰۰ پوند، صعود به یک هشتم نهایی ۱۷ هزار پوند، صعود به یک شانزدهم نهایی ۱۲ هزار پوند و کسب یک پیروزی ۶ هزار و ۵۰۰ پوند پاداش داده می‌شود.

زننده بیشترین بریک مسابقات هم ۱۵ هزار پوند دریافت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.