سهیل واحدی درباره وضعیت خود در مسابقات حرفه ای‌های اسنوکر توضیحاتی داد.

سهیل واحدی بازیکن تیم ملی اسنوکر کشورمان که در جمع حرفه ای‌های این رشته حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با برگزاری رقابت‌های اسنوکر در شرایط کرونایی اظهار داشت: از چند روز پیش از مسابقه به تمامی اسنوکر بازان حرفه‌ای ایمیلی ارسال می‌شود که در آن زمان تست کرونا به ورزشکاران اطلاع داده می‌شود. پس از گرفتن تست از بازیکنان، آن‌ها باید در هتل قرنطینه شوند.

او ادامه داد: نتیجه تست ورزشکاران روز بعد مشخص می‌شود. اگر مسئولان برگزاری بازی‌ها تا ساعت ۸ صبح با شما تماس گرفتند، یعنی نتیجه تست شما مثبت بوده و اجازه بازی ندارید. بازیکن مبتلا به کرونا باید با شرایط خاصی به خانه برگردد. اگر نتیجه تست منفی شد ورزشکاران می‌توانند در محل برگزاری مسابقات حاضر شوند و گاهی اجازه خروج از محل برگزاری مسابقات را هم می‌دهند.

او افزود: خروج از محل برگزاری مسابقات قوانین خاصی دارد که با تغییر شمار مبتلایان به کرونا تغییر می‌کند و سفت و سخت‌تر می‌شود. اسنوکر باز‌ها همیشه باید ماسک بزنند و آن را تا کنار میز هم همراه خود داشته باشند. تمامی قسمت‌های سالن "مارشال آرنا" ضد عفونی شده و فاصله اجتماعی باید در آن رعایت شود.

اسنوکر باز تیم ملی ادامه داد: برگزاری مسابقات در شرایط فعلی بسیار سخت بوده و فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر بسیاری از حامی‌های مالی خود را پس از شیوع ویروس کرونا از دست داده است.

بازی کردن در شرایط کرونایی دشوار است

واحدی در خصوص مسابقات اخیر خود در جمع حرفه ای‌های اسنوکر بیان کرد: بازی کردن در شرایط فعلی بسیار دشوار است و زمانی که یک ورزشکار نتیجه بازی‌های ابتدایی را از دست بدهد، کار دشواری دارد تا خود را بازیابی کند. در گذشته بازیکنان بسیار بزرگی بودند که در طول یک فصل نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند، اما راه بازیابی خود را به خوبی بلد بودند و به سرعت به روز‌های اوج خود بازگشتند.

او ادامه داد: شرایط من در مسابقات اسنوکر آزاد ولز بسیار خوب بود و روند صعودی خودم را آغاز کرده بودم، اما شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات باعث شد از شرایط آرمانی ام دور شوم. بازیکنان زیادی شرایطی مشابه من داشتند. تنها کسانی آمادگی خود را بالا نگه داشتند که میز داشتند و با دوستان خود تمرین می‌کردند.

واحدی: برای پیروزی در بازی فردا تلاش می‌کنم/ تا آخرین قطره خون برای رسیدن به اهدافم می‌جنگم

اسنوکر باز تیم ملی درباره شرایط خود در شهر میلتون کینز انگلیس گفت: شرایطم در میلتون کینز عادی است. برنامه ما به این صورت است که در هتل هستیم، تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم. در هتلی که ما در آن حضور داریم مردم عادی اجازه ورود ندارند تا ورزشکاران به خطر نیفتند.

تمام تلاشم را برای موفقیت در بازی فردا می‌کنم

واحدی درباره بازی فردای خود در مقابل "میشل هولت" نفر ۲۸ رنکینگ جهانی اظهار کرد: این دیدار هم مانند تمامی بازی‌های دیگر یک مسابقه دشوار است. در اسنوکر هر چیزی ممکن بوده و من شرایط پیروزی در مسابقه فردا را دارم. تلاش می‌کنم مثل همیشه بهترین بازی خود را ارائه داده و پیروز شوم.


بیشتر بخوانید


او در خصوص عملکردش در مسابقات اسنوکر مسترز آلمان که دور مقدماتی آن شب گذشته به پایان رسید بیان کرد: مسترز آلمان رقابت‌های خوبی بود که متاسفانه من نتوانستم به دور اصلی آن راه پیدا کنم. نتیجه بازی من در ۲ توپ آخر عوض شد. ۳ بر یک از حریفم پیش بودم که او با پاکت کردن ۲ توپ به بازی برگشت و نتیجه ۳ بر ۲ شد.

واحدی ادامه داد: در فریم آخر "مارک جویس" یک توپ را با شانس خوب خود پاکت کرد و پس از آن ۵۰ امتیاز گرفت و کار را برای من سخت کرد. البته من به بازی برگشتم، اما در پایان حریفم به پیروزی رسید و من با بد شانسی باختم.

در آینده بیشتر تمرین می‌کنم

اسنوکر باز تیم ملی در رابطه با برنامه‌های خود در آینده اظهار کرد: برنامه دارم که بیشتر تمرین کنم و ضعف و مشکلاتم را برطرف کنم تا وضعیتم در رنکینگ جهانی بهتر شود. مطمئن هستم به این هدفم می‌رسم و هیچ وقت این موضوع را رها نمی‌کنم. ما ایرانی هستیم و تا آخرین قطره خون برای رسیدن به اهدافمان می‌جنگیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار