سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضا تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و صاایران

تفاهم نامه همکاری بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت صنایع الکترونیک ایران امضا شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه همکاری توسط سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری در راستای تامین، تولید، تعمیر و خدمات پشتیبانی فنی نیازمندی های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر پایه توانمندی متخصصان داخلی منعقد شده است.

سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چندی پیش سند راهبردی همکاری بین شرکت راه آهن و وزارت دفاع به امضا رسید که قرار شد در بخش های مختلف، صنعت ریلی بتواند از توانمندی موجود در صنایع وزارت دفاع حداکثر استفاده را ببرد.

رسولی افزود: در نتیجه، روز گذشته بعد از ساعت ها جلسات کارشناسی و فنی سندی عملیاتی بین راه آهن و صاایران امضا شد تا مسائل و موضوعات مورد نیاز صنعت حمل و نقل ریلی توسط متخصصان داخلی تامین و تولید شود.

سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران گفت: پیرو سند امضا شده توسط وزیر راه و شهرسازی و دفاع مقرر شد که با توجه به ظرفیت های خوب و فناورانه صنایع دفاعی نیازمندی های صنعت ریلی تامین شود.

وی ادامه داد: این نیازمندی ها توسط جوانان این مرز و بوم تولید شده است و امیدواریم بتوانیم با این همکاری نیازهای موجود را رفع و صنعت ریلی را به استقلال در تولید برسانیم.

انتهای  پیام/

برچسب ها: راه آهن ، حمل ونقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.