سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتکار بیش از یک هزار حلب روغن جامد در سقز

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز از کشف و ضبط بیش از یک هزار حلب روغن جامد ۴.۵ و ۱۶ کیلوگرمی احتکار شده در شهرستان سقز خبر داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهنام میرزایی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: این کالا توسط دلالان با هدف دستیابی به سود بیشتر از شبکه توزیع شهر‌های همجوار، خارج و وارد سقز شده بود.

او افزود: این افراد سودجو و فرصت طلب می‌خواستند این کالای اساسی مردم را احتکار و بعدا با سود بیشتر به فروش برسانند که این اقدام آن‌ها خنثی شد.

میرزایی با بیان اینکه قاچاق کالا‌های اساسی بشدت رصد می‌شود، افزود: با اطلاع رسانی مردم و اقدام بازرسان این اداره، کالای مذکور توقیف و با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت به قیمت مصوب وارد چرخه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان اداره بعد از اطلاع رسانی از سوی مردم سریعا در محل احتکار این کالای پر مصرف حاضر شدند، تاکید کرد: روغن کشف شامل حلب‌های ۴.۵ و ۱۶ کیلوگرمی بود.

میرزایی یادآور شد: در چند هفته اخیر بازرسی و پایش انبار‌های کالا‌های اساسی در این شهرستان با دقت انجام می‌شود و بازرسان در تلاش برای جلوگیری از گران فروشی و یا کم فروشی در بازار هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز از مردم خواست هرگونه تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی بویژه روغن در انبار‌ها را به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.