سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود و خروج به خوسف ممنوع

فرماندار خوسف از استقرار ایست و بازرسی در محل‌های خروجی این شهرستان از روز شنبه اول آذرماه خبرداد.

آخوندی فرماندار خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به اجرای محدودیت‌های سراسری مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی ایست و بازرسی در خروجی‌ها و ورودی‌های شهرستان از اول آذر مستقر خواهد شد.

او افزود: مکان‌های عمومی شلوغ یکی از محل‌های سرایت بیماری کرونا است.

آخوندی بیان کرد: مطابق با دستورالعمل ستاد استانی، در آرامستان‌ها، مساجد، و مکان‌های شلوغ و پرتردد از تجمع افراد جلوگیری خواهد شد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار خوسف ادامه داد: خودمراقبتی یکی از مهمترین مولفه‌ها در جهت کنترل این بیماری است و مردم باید همراهی لازم را داشته باشند.

او گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه گروه‌های مخاطب خود اقدامات بیشتری صورت دهند تا شاهد جلوگیری از گسترش این بیماری باشیم.


بیشتر بخوانید


آخوندی ادامه داد: دهیاران به عنوان مدیران روستا‌ها در جهت مدیریت بیماری کرونا مسئولیت‌های زیادی بر عهده دارند که لازم است از این ظرفیت جهت مهار بیماری کرونا استفاده شود.

فرماندار خوسف تصریح کرد: بسیاری از مشاغل در دوران تعطیلی کسب و کار‌ها با مشکلات معیشتی روبرو خواهند شد و از طرفی دولت نیز برنامه‌های خوبی در جهت حمایت از این مشاغل تدوین کرده است و بایستی از ظرفیت خیرین نیز جهت حمایت از خانواده‌هایی که از این تعطیلی‌ها دچار مشکل شده اند استفاده کرد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.