سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای یک طرح برای حفاظت نوسانات شبکه برق در ساختمان‌های اداری

متخصصان اداره تعمیرات ساختمان شرکت ملی حفاری ایران با یک طرح ابتکاری، ضریب حفاظت در مقابل نوسانات شبکه برق در ساختمان‌های اداری را به میزان ۱۰۰ درصد ارتقا می‌بخشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین محمدی رئیس اداره تعمیرات ساختمان شرکت ملی حفاری ایران گفت: متخصصان واحد تاسیسات با یک طرح ابتکاری، ضریب حفاظت در مقابل نوسانات شبکه برق در ساختمان‌های اداری شرکت را به میزان ۱۰۰ درصد ارتقا می‌بخشند که طی گام نخست در ساختمان اداری پایگاه عملیاتی شرکت به اجرا در آمد.

او افزود: واحد پیش گفته پس از نیاز سنجی این ساختمان، اقدام به بررسی موضوع و طراحی یک طرح ابداعی برای حفاظت از سرمایه‌های فیزیکی شرکت کرد.

محمدی با بیان اینکه در این طرح با هماهنگی و همکاری مدیریت خدمات شرکت و با کاربست دو دستگاه ترانس پست برق و تجهیزات لازم نسبت به ایجاد یک سیستم حفاظت ایمن برای این ساختمان اقدام شد، تصریح کرد: اجرای این طرح در مقایسه با نمونه‌های دیگر از لحاظ فنی بسیار مطلوب و ازنظر صرفه اقتصادی نزدیک به یک سوم نمونه‌های مشابه هزینه در بر داشته است.

رئیس اداره تعمیرات ساختمان مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران بیان داشت: حسب نیاز این طرح در سایر ساختمان‌های اداری شرکت تعمیم داده می‌شود و با در مدار قرار گرفتن این سامانه تمام فضای اداری و مجموعه‌های پیرامون ساختمان اداری پایگاه عملیاتی شرکت از جمله ساختمان مدیریت سیالات و تدارکات کالا از این سامانه تغذیه الکتریکی و بهره مند می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: نظر به اینکه این ساختمان دارای سیستم پیشرفته سرمایشی و گرمایشی و همچنین امکانات فنی شبکه مخابراتی و دیتا است و فاقد سامانه حفاظت در مقابل نوسانات شبکه برق سراسری بود، اجرای این طرح با اولویت در این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.