سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزییات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان سمنان

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونای استان سمنان گفت: محدودیت‌های جدید از شنبه اول آذر با توجه به رنگ بندی شهر‌ها در سه سطح قرمز، نارنجی و زرد اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور سخنگوی ستاد مبارزه با کرونای استان سمنان گفت: طبق تصمیم گیری‌های انجام شده ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های در وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و چنانچه در این نقاط خودروی غیر بومی دیده شود هر ۲۴ ساعت یکبار در مناطق قرمز یک میلیون تومان و در مناطق نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: در بخش اصناف هم در مناطق قرمز فقط اصناف گروه یک و در مناطق نارنجی اصناف گروه یک و دو مجار به فعالیت هستند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونای استان سمنان بیان کرد: در این طرح ادارات نیز در مناطق قرمز با یک سوم و مناطق نارنجی با پنجاه درصد و در مناطق زرد با دو سوم کارکنان فعالیت می‌کنند.

حبیب الله خجسته پور ابراز داشت: این قانون به جز نیرو‌های مسلح شامل همه ادرات و بانک‌ها می‌شود.

او درباره طرح ممنوعیت تردد‌های شهری از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد نیز گفت: این طرح به منظور کاهش مهمانی‌ها و دورهمی‌ها است که در این مدت خودرو‌های شخصی اجازه رفت و آمد در شهر ندارند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونای استان سمنان با بیان اینکه خودرو‌های عمومی و آژانس‌ها برای جابجایی‌های ضروری مردم فعالند افزود: کسانی که به هر دلیل مجبور به تردد با وسیله نقلیه شخصی هستند باید با هماهنگی فرمانداری‌ها برگه مجوز داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.